Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя

Навесні багато свят, причому, не лише професійних, а й загальнолюдських – близьких всім і кожному.
До таких свят відноситься Міжнародний день матері – 12 травня та Міжнародний день сім’ї – 15 травня. Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу.




Так, сьогодні, 10 травня на передодні цих чудових свят центральна бібліотека для дорослих  разом із Скадовським районним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді запалила для своїх користувачів родинний вогник «Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя».



На захід були запрошені прийомні родини та дитячі будинки сімейного типу. Присутні на заході  діти дізналися, що справжнім громадянином своєї країни є той, хто вміє шанувати батька і матір, куточок, де народився, де отримав перші уроки добра і справедливості. Відео-показ «Сім’я, родина, Україна!» познайомив присутніх з сімейними звичаями, традиціями, обрядами. Багато теплих слів прозвучало на заході про самих рідних людей – маму, тата, бабусю. 
  

 Свято пройшло у дружній, теплій атмосфері. Дітям прививали повагу до найближчих і найрідніших людей та здатність завжди пам’ятати  рідну оселю. Дорослі й діти приймали активну участь  у майстер-класі з виготовлення вітальних листівок, який провели працівники  Скадовського Центру дитячої та юнацької творчості. Присутнім була запропонована книжкова викладка «У сімейному колі». Всі обрали літературу за вподобаннями та за віком.





Коментарі

Популярні публікації