Діалог – найкраща форма спілкування професіоналів.



Одним із пріоритетів методичної роботи є сприяння підвищенню кваліфікації бібліотекарів, від якої у великій мірі залежить якість обслуговування користувачів.
Про це говорили працівники сільських бібліотек на семінарі-консультації «Комфортність обслуговування читачів як показник роботи бібліотеки» який для них 15 вересня провели колеги з КЗ «Скадовська ЦБС».
В ході заходу було розглянуто низку питань щодо створення комфортних умов для  користувачів,  вдосконаленню роботи, підвищенню суспільного статусу бібліотек та подальшого розвитку бібліотечної галузі в районі.
Спілкування було більш схоже на діалог, який є однією з найефективніших форм обміном думками. Приємно, що говорили не тільки про проблеми. Кожен ділився своїм досвідом, здобутками та досягненнями на цьому шляху.  
Інформативну частину доповнила завідувач центральною бібліотекою для дітей Т.В.Чигринова, зробивши огляд фестивально-конкурсного напряму роботи, зробивши акцент на національно-патріотичному вихованні підростаючого покоління.

На завершення, директор  комунального закладу О.М.Малашкова  презентувала присутнім щойно видану, чергову  книгу Л.М.Височанської. «Це перше, і поки що єдине видання присвячене історії книгозбірень скадовщини – результат кропіткої роботи багатьох людей, в тому числі і бібліотекарів, – зазначила Оксана Миколаївна. Це дуже гарна подія напередодні професійного свята – Всеукраїнського дня бібліотек».

Коментарі

Популярні публікації