Екологічне просвітництво бібліотек


Нині у світі гострим залишається питання збереження та відтворення навколишнього середовища. Тому ця тема завжди знаходиться у полі зору бібліотечних працівників, які спільно з екологами виховують бережливе ставлення до природи. Не стоять осторонь у формуванні екологічної культури й працівники Скадовської районної бібліотеки для дітей. Займаючись екологічним просвітництвом, вони залучають до цього державні природоохоронні структури, представників громадських організацій, навчальні заклади.


Ось і 15  вересня бібліотекарі  у рамках Всеукраїнського уроку екологічних знань провели для учнів 9-их класів Скадовської загальноосвітньої школи №2 тренінг «Збалансований розвиток суспільства» і запросили на нього  фахівця з екологічної освіти Національного природного парку «Джарилгацький» Шешину Н. В., голову Скадовської ВЕЛ Бартчук І.Д., еколога  Бондаря Ф. Д., голову районного осередку НМЦ «Екологічні ініціативи» Малашкова О. В.


Організатори тренінгу намагалися донести до дітей необхідність узгодження темпів економічного розвитку суспільства з природними можливостями екосистеми. Дев’ятикласники розбилися на три команди, кожна з яких шукала шляхи вирішення екологічних проблем, називала причини їх виникнення.  Учні наводили приклади діяльності людини, які негативно впливають на оточуюче середовище, намагалися віднайти способи ліквідації наслідків такого втручання, зменшення техногенного навантаження на природу, а допомагали дітям знайти правильні відповіді  запрошені на тренінг  експерти та завбачливо підготовані бібліотекарями посібники з екології.


Організатори тренінгу виконали свою просвітницьку місію з екології  на відмінно, адже підвищення рівня екологічної культури, самосвідомості молоді, усвідомлення нею  своїх можливостей і відповідальності – це головне.  Бо саме потенціал  молодих учасників заходу, педагогів та  громадських активістів є тією рушійною силою, яка дає можливість формувати якісно нове суспільство, поведінка і стиль повсякденного життя якого спрямовані на раціональне ставлення до природних ресурсів та їх збереження.


Коментарі