«Здоровий жебрак багатший хворого короля»



Клуб «Авіценна» відновив свої зібрання після літніх канікул. Цікаву інформацію по темі «Збереження здоров’я як значимий внутрішній мотив» членам клубу презентував лікар-валеолог із Києва В’ячеслав Лудинов.   
Про власне здоров’я у більшості випадків люди починають турбуватися у період зрілості. Але прагнення до здорового способу життя має цілеспрямовано й постійно формуватися з раннього віку. Тільки за такої умови він є реальним важелем зміцнення й формування здоров'я, удосконалюватиме резервні можливості організму, забезпечуватиме успішне виконання соціальних і фахових функцій незалежно від політичних, економічних пріоритетів та соціально-психологічних ситуацій.
На зібранні клубу «Авіценна» йшлося про те, що наше життя безцінне, а тому треба приділяти особливу увагу його збереженню. Спортивні вправи, корисна їжа, прогулянки на свіжому повітрі, повна відмова від алкоголю, цигарок та наркотиків - це вічні супутники здоров’я, без яких неможливо повноцінно прожити навіть один день. Проте, якщо всі знають, як правильно жити та берегти себе, чому ж тоді так багато людей власноручно та усвідомлено калічать своє здоров’я? Чому так багато життів зруйновано? Ці питання вічні... Та, незважаючи на все це, кожна мисляча людина має всіма способами, і власним прикладом насамперед, популяризувати здоровий спосіб життя.
Спеціаліст розповідав членам клубу «Авіценна» про те, як потрібно себе берегти, щоб завжди залишатися молодими та здоровими, що для цього потрібно робити. Гості зацікавлено сприймали цю корисну інформацію, ставили питання та наводили приклади із власного життя.
Наостанок члени клубу дійшли спільного висновку, що будь-яку хворобу краще попередити, ніж потім довго лікувати, адже міцне здоров’я – запорука довгого, щасливого та повноцінного життя.

Коментарі

Популярні публікації