УКРАЇНА – ШЛЯХ ДО ЄВРОПИ



Соціальне партнерство як необхідний інститут цивільного суспільства стало однією з основних функцій сучасної бібліотеки, прогресивною формою її взаємодії з користувачами та різними організаціями. Сьогодні бібліотека, замкнута в собі, навряд чи здатна вижити, і саме цим викликана необхідність пошуку нових підходів до співробітництва, розвитку сучасного мислення, оперативного реагування на основні події. Дуже важливо сформувати в суспільній свідомості образ значущої, інтелігентної бібліотеки як головного культурного та інформаційного центру. Адже саме вона стає основним каналом, через який все більше представників різних верств населення приєднується до процесу співпраці, тут консолідується громадськість за соціальними проблемами, і це є дуже важливим для розвитку партнерства і становлення цивільного суспільства.
Будучи відкритою системою, спрямованою на задоволення запитів різних верств населення, наша скадовська бібліотечна система стала центром для некомерційних структур, організацій, що займаються питаннями охорони материнства і дитинства, позашкільних установ, благодійних і суспільних організацій. Уже впевнено можна говорити про те, що бібліотека зайняла особливе місце у системі соціального партнерства. Як соціальний інститут вона тісно пов'язана з державою і є каталізатором активності міської громадськості. Маючи досвід роботи з населенням та інформацією, наша центральна бібліотека для дорослих стала ключовою ланкою у налагодженні взаємин між суб'єктами соціального партнерства, які ґрунтуються на рівноправній, довгостроковій і взаємовигідній співпраці сторін, що поділяють існуючі соціальні проблеми і прагнуть вирішувати їх.
У рамках реалізації програми проекту "Все про Європу: читай, слухай, дізнавайся в пунктах європейської інформації в бібліотеках" за підтримки програми Європейського Союзу "Еразмус+ (Жан Моне)" ми знайшли друзів у Всеукраїнській ініціативі «Активна Громада». Її координатор в Скадовському районі Пономаренко Валентина стала справжнім другом та "генератором ідей" у роботі з громадою.
Форум Активної громади "Децентралізація змінює Україну. Стан та перспективи в Скадовських громадах реформ місцевого самоврядування" у минулому році пройшов саме в нашій бібліотеці, Валентина Василівна постійно надає нам актуальну літературу та інформацію. 
Ось такі видання чекають на вас у "Пункті європейської інформації", на поличках інформаційно-правового куточку активного громадянина "Активна громада":

У цьому Інструментарію ви знайдете інструменти, які допоможуть вам підвищити рівень обізнаності громадян та згуртувати вашу громаду навколо проблем, що мають для вас значення.
Інструментарій складається з трьох основних частин. перша частина (Розділ 3) містить довідкову інформацію про те, чому громадянам та організаціям громадянського суспільства важливо брати участь у політичних процесах. У другій частині (Розділ 4) окреслюється шлях, яким громадяни мають пройти, щоб почати вирішувати проблеми, що їх непокоять; яким чином можна залучити тих, хто приймає рішення та впливає на державну політику; і як можна мобілізувати інших громадян. В Інструментарії ви познайомитеся з різними прикладами роботи активістів. Остання частина є детальним прикладом співпраці Національного Демократичного Інституту з Центром UA та Інститутом "Республіка" у рамках програми "Стеж за грошима".
Видання "Функціональна децентралізація" - це збірник відповідей на типові запитання, такі як: що таке федерація та децентралізація, в чому полягає реформа адміністративно-територіального устрою, співробітництво територіальних громад та Паспорт територіальної громади. 
Цей збірник підготовлено на основі запитань учасників публічних заходів "Інституту громадянського суспільства" 06.2014-05.2015 р.р.
З метою вдосконалення законодавчого та політичного середовища у відповідності з європейськими стандартами і створення сприятливіших умов для громадянського суспільства, команда проекту USAID «Громадяни в дії» займається покращенням законодавства для громадянського суспільства України, а також навчанням чиновників, політиків та громадських активістів. Вони розробили низку буклетів, які відтепер є у бібліотеці, ось деякі з них:







До Вашої уваги " Пункт Європейської інформації" 
Скадовської бібліотеки для дорослих. 
     Українська держава одним із пріоритетів свого розвитку визначила інтеграцію в європейське співтовариство. Публічні бібліотеки не можуть залишатись осторонь процесів, що відбуваються у суспільстві. Завдання фахівців допомогти пересічному громадянину розібратися із принципами функціонування, напрямами роботи ЄС, політикою взаємовідносин між країнами-учасницями.
    Тому ми просто зобов’язані бути обізнаними з основними питаннями діяльності Європейського Союзу, тенденціями розвитку держав-членів ЄС, щоб привернути увагу читачів до даної проблеми і показати її у різних аспектах.
     Європейська інтеграція України відповідає життєвим інтересам українського народу, оскільки зміцнює безпеку держави та позитивно впливає на відносини України з іншими державами, підвищує рівень гарантій політичної незалежності України, сприяє зміцненню міжнародного авторитету України, створює передумови для повноцінної участі України в міжнародному розподілі праці та доступу до зовнішніх ринків, сприяє забезпеченню гарантій верховенства права, дотриманню прав людини, розвитку громадянського суспільства і демократії, побудові соціально орієнтованої ринкової економіки. 
     Успішна реалізація державної політики європейської інтеграції можлива лише за умови її стабільної підтримки більшістю українського суспільства.
    Для забезпечення інформування населення Скадовського району і було створено "Пункт Європейської інформації". 
     Його завдання:
*надання можливості користування літературою про Європейський Союз та 
    євроінтеграцію;
*доступ до спеціалізованої електронної бази даних щодо євроінтеграції;
*можливість одержання відповідної інформації з Інтернету, блогу бібліотеки,   
    користування вебліографічними списками, спеціалізованими тематичними веб-
    сторінками;
*надання телефонних та усних консультацій щодо євроінтеграції.
    Важливу роль у доцільності створення цього пункту відіграли заходи, що були проведені фахівцями книгозбірні минулого року:  
*вебінар «Децентралізація та заклади культури: досвід Польщі та перспективи реформи в Україні» 
http://biblioskad.blogspot.com/2015/11/blog-post_25.html
*вебінар на тему: «Децентралізація.  Перші підсумки та завдання на найближчу перспективу»
http://biblioskad.blogspot.com/2015/07/blog-post_23.html
*проведення інформаційно- партріотичного заходу "Україна понад усе!", напередодні святкування Дня Європи в Україні
http://biblioskad.blogspot.com/2015/05/blog-post_92.html
*презентація на блозі бібліотеки "День Європи в Україні. Євросоюз"
http://biblioskad.blogspot.com/2015/05/blog-post_12.html
*європейський урок у формі мандрівки «Європа – наш спільний дім» під девізом «Ми маємо бути зрозумілими Європі, а  Європа – нам!»
http://biblioskad.blogspot.com/2014/06/blog-post.html

В нашій бібліотеці до ваших послуг відкритий доступ до матеріалів з питань європейської інтеграції у друкованому та електронному вигляді.















Вісник by Anonymous aILSMY75w on Scribd



Розпочати навчання за кордоном не так важко, якщо знати як це правильно зробити. Консалтингове агентство в сфері освіти за кордоном GradStudyAbroad (GSA) нещодавно створило серію відео про нюанси закордонної освіти. Редакція OpenStudy законспектувала найважливіші моменти та додала актуальні факти та інформацію.
Популярні міфи про навчання за кордоном:
  • закордоном навчаються лише найрозумніші;
  • навчання за кордоном платне та дороге;
  • мало знати лише англійську мову;
  • в університетах багато іноземців і без Вас;
  • самостійно вибрати університет неможливо.


Поширена структура освіти за кордоном складається з трьох етапів:
  • бакалаврат (BA, BSc). У різних країнах і за різними напрямками терміни підготовки бакалаврів різняться від 4 до 6 років. У Європейському союзі, Канаді та США – 4 роки, але на медичних напрямках підготовки зазвичай від 5 до 6 років. Після отримання ступеня «бакалавр» випускник має право працювати за фахом і займати посади, що вимагають вищої освіти, а також має право продовжити навчання за бажанням в магістратурі.
  • магістратура (MA, MSc, LL.M, MBA, M.Div). У Північній Америці та Європейському союзі більшість випускників вищих навчальних закладів після бакалаврату не продовжують навчання в магістратурі, бо бакалаврат є підтвердженням повноцінної вищої освіти. Продовжують навчання в магістратурі здебільшого студенти, які планують займатися науковими дослідженнями або педагогічною діяльністю у ВНЗ.
  • аспірантура (PhD). Доктор філософії (лат. Philosophiæ Doctor, Ph.D., PhD) – вчений ступінь, що присуджується в деяких, особливо англомовних, країнах Заходу. Фактичним аналогом PhD в українській систем освіти є науковий ступінь «кандидат наук».
Зазвичай, бакалаврат називається udergraduate, магістратура та аспірантура – graduate або postgraduate.


Вибір країни навчання можна зробити відштовхуючись від вартості навчання, існування стипендій, спеціальностей та особистих вподобань.
Більшість країн можна умовно поділити на спеціальності в яких вони визнані як лідери: США – це дослідницькі стипендії та бізнес-освіта, Великобританія – економіка та наука, Франція – інженерні спеціальності, Швейцарія – готельно-ресторанний бізнес та дипломатія, Італія – мода та дизайн, Чехія – медицина, IT та туризм, Німеччина – технічні спеціальності (архітектура, екологія, машинобудування).
Розповідь про особливості навчання в Китаї, Фінляндії, Голандії, Японії та Бразилії можна переглянути у цьому відео.

Зазвичай, студенти, які хочуть навчатися за кордоном намагаються отримати стипендію або грант для оплати вартості навчання, проживання та кишенькових витрат. Є безліч варіантів, як це можна зробити. Наприклад, міжнародні програми університетів, більшість студентів яких є іноземцями, для яких існують стипендії. Це стипендії покриваються або університетами або міжнародними організаціями. Також, безкоштовну освіту можуть забезпечити державні програми деяких країн: наприклад, у Німеччині – це DAAD, у Швеції – це  Swedish Institute (SI), у США – Програма ім. Фулбрайт.
Деякі університети мають внутрішні стипендії для студентів. Так, наприклад ті, хто планує вступати на PhD можуть спробувати отримати фінансування або від кафедри або від лабораторії, в якій проводять дослідження. Варто, також, шукати стипендії та гранти на навчання у деяких приватних фондах, наприклад, Soros Fondation, Фонд Віктора Пінчука та ін. Інформацію про стипендіальні та грантові програми ми публікуємо у щомісячних оглядах. Деякі українські університети мають або партнерські програми (наприклад, один рік навчання у університеті-партнері) або подвійні дипломи (наприклад, НТТУ «КПІ» та Університет Індіанополісу в Афінах, Університет «Крок» та Університет професійної освіти NOVI у місті Утрехт).
Якщо ж стипендію Ви не отримали, то варто дізнатися яка вартість навчання у Вашому університеті. Є перелік країн, де навчання у державнх університетах безкоштовне: Німеччина, Австрія, Норвегія, Фінляндія, Франція, Греція та Чехія.
«Лідерами» у вартості навчання є Англія та США. Середня вартість навчання в США від $ 13000 до $ 40 000 в рік і залежить від університету та обраної спеціальності. У Великобританіїнайдешевше навчатися гуманітаріям – від £ 7500 до £ 15 000 в рік і найдорожче медикам – від £ 18 000 до £ 25 000 в рік. У Франції вартість навчання відрізняється залежно від спеціальності: франкомовні програми від € 5 000 до € 10 000, а агломовні до € 18 000. Франція славиться своїми бізнес-школами, а тому MBA-програми коштують від € 23 000 до € 45 000.
Не дорогу, але якісну освіту можна отримати в Іспанії ($ 700 – $ 1 000 – державні та до $ 10 000 – приватні університети), Італії (€ 500 – € 3 000), Голандії (€ 4 000 – € 12 000), Канаді ($ 8 000 - $ 15 000), Китаї ($ 2 000 – $ 7 500) та Японії ($ 6 500 – $ 10 000).

Більшість закордонних університетів та роботодавців вимагають від абітурієнта або того, хто влаштовується на роботу, результати здачі мовних тестів. Особливо, це явище поширене у англомовних, німецькомовних, іспаномовних країнах та університетах. Видів тестів, які потрібно для підтвердження знання англійської мови безліч.
Кожен тест можна розподілити за сферами діяльності, де їх вимагають. Наприклад, TOEICпотрібно для влаштування на роботі в іноземній компанії, TOEFL для університетів США та деяких англомовних університетів, GRE для магістратури та PhD американських ВНЗ, GMAT для бізнес-шкіл та MBA-програм, IELTS для англомовних програм Європи.


Матеріали використані з сайту http://openstudy.org.ua/



Комментариев нет:

Отправить комментарий